Czwartek, 12 drudnia 2024 r. | imieniny: Aleksandra, Adelajdy
Zagłosuj na Józefa Barana w plebiscycie Artysta Roku 2020

139743971 790683634857399 4677458761152604749 oNiezależny Kwartalnik Literacko-Artystyczny „Post Scriptum” komisyjnie wybrał dwudziestu Artystów, których czytelnicy będą mogli uhonorować statuetką i tytułem Artysta Roku 2020, wg kwartalnika Post Scriptum.

Głosowanie odbywa się na profilu społecznościowym facebook czasopisma. Jednym z nominowanych jest nasz znakomity Józef Baran. Poeta znany i uznany, trafiający swoją liryką prosto do ludzkich serc.

Ważne, aby oddać głos, należy kliknąć w obrazek z wierszami "Polecane", otworzyć go i zagłosować właśnie pod tym materiałem (polubić). Adres strony: https://www.facebook.com/.../790683631524066

Zapraszamy do zabawy i prosimy o lajki pod postem. Tytuł Artysta Roku 2020 otrzyma zdobywca największej ilości polubień.

Głosować można tylko do niedzieli, 7 lutego br.

Polecamy i Gorąco Zachęcamy!

Share/Save/Bookmark
 Dodaj do Facebook`a
PDF
Drukuj
 
Sukces Julii Styrny na arenie międzynarodowej

147361376 3834725499925075_8961372145092099858_oPochodząca z Przyborowa (w gminie Borzęcin) Julia Styrna – klawesynistka, uczennica VI klasy Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Tarnowie zajęła III miejsce w kategorii „Keyboards” w VI Międzynarodowym Konkursie Muzycznym Odin Online 2021. Festiwal organizowany był po raz szósty w estońskim Talinie, ale w tym roku ze względu na panującą epidemię COVID-19 miał formę zdalną.

– Przygotowywałam się przez kilka miesięcy i był to okres niezwykle intensywnej pracy – przyznaje Julia. – Każdy z uczestników musiał opracować i nagrać program konkursowy, który był oceniany według wcześniej ustalonych kryteriów. Jestem szczęśliwa, że spodobał się on komisji konkursowej i osiągnęłam tak dobry wynik w – tak naprawdę – pierwszym międzynarodowym konkursie, w którym wzięłam udział!

Zdaniem prof. Bogumiły Gizbert-Studnickej, Julia ma ogromny potencjał. – Pracując ze mną od 5 lat wykazała się nie tylko dużą muzykalnością, wrażliwością, dobrą techniką, świetnym słuchem, ale przede wszystkim osobowością artystyczną i pracowitością, jak również ambicją i odwagą. Mimo bardzo młodego wieku posiada cechy potrzebne do uprawiania zawodu artysty muzyka. Pracując z nią mogłam się przekonać, jakie czyni postępy, i z jaką inteligencją oraz w jak krótkim czasie potrafi realizować stawiane przed nią zadania.

146856215 3834725529925072_3256627040545776636_nWysokie miejsce w estońskim festiwalu nie jest pierwszym sukcesem młodej artystki z Przyborowa. Julia to dwukrotna laureatka III miejsca Ogólnopolskiego Konkursu Klawesynowego im. Wandy Landowskiej w Gdańsku. W 2017 roku Zwyciężyła w Ogólnopolskim Konkursie Klawesynowym w Krakowie. Otrzymała wyróżnienie w I Konkursie Klawesynowym im. Elżbiety Chojnackiej w Tarnowskich Górach. Wzięła udział w XX Jubileuszowym Międzynarodowym Festiwalu „Młodzi Artyści w Krakowie”. Kilkukrotnie uczestniczyła w cyklu koncertów „Muzyki Polskiej” w Tarnowie oraz w koncercie „Muzyki Dawnej” w Brzesku, gdzie pokazała swoje umiejętności w grze na instrumencie oraz umiejętności wokalne. W 2020r. ukończyła śpiew solowy, klasyczny u dr Alicji Płonki.

Gratulujemy talentu i wspaniałego wyniku Julii, Jej Rodzicom oraz nauczycielowi prowadzącemu prof. Bogumile Gizbert–Studnickiej ze Szkoły Muzycznej w Tarnowie i życzymy kolejnych wspaniałych sukcesów na arenie ogólnopolskiej i międzynarodowej!

Share/Save/Bookmark
 Dodaj do Facebook`a
PDF
Drukuj
 
Komunikat dotyczący udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej, poradnictwa obywatelskiego

Informujemy, że od 1 lutego 2021 r. zostaje przywrócone udzielanie porad prawnych osobiście w punkcie zlokalizowanym w budynku Starostwa Powiatowego w Brzesku (ul. Głowackiego 51).

Natomiast w pozostałych lokalizacjach do dnia 28.02.2021 r. porady prawne i obywatelskie nadal będą udzielane telefonicznie lub z wykorzystaniem poczty elektronicznej oraz poza lokalem punktu, w godzinach trwania dyżurów (zgodnie z wykazem dyżurów).

[podstawa prawna art. 28a ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej (Dz. z 2020 r., poz. 2232)]

Aby uzyskać pomoc należy umówić się dzwoniąc pod numer tel. 14 300 02 78 w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Brzesku tj. 7:30-15:30. Osoba potrzebująca pomocy pod tym samym numerem telefonu uzyska niezbędne informacje w zakresie organizacji udzielania porad.

Beneficjent w przypadku udzielania porad za pomocą środków porozumiewania się na odległość nie jest zobowiązany do złożenia pisemnego oświadczenia, że nie jest w stanie ponieść kosztów odpłatnej pomocy prawnej, a osoba fizyczna – przedsiębiorca nie musi składać oświadczenia o niezatrudnianiu innych osób w ciągu ostatniego roku.

Po udzielonej nieodpłatnej pomocy prawnej lub świadczonym nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim istnieje możliwość przekazania anonimowej opinii o udzielonej pomocy pod numerem tel. 14 300 02 78 lub na adres poczty elektronicznej ( Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ) lub listownie, bezpośrednio do komórki organizacyjnej Starostwa Powiatowego w Brzesku obsługującej pod względem organizacyjno-technicznym zadanie (Wydział Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Brzesku
ul. Głowackiego 51 32-800 Brzesko).

STAROSTA
mgr Andrzej Potępa

Share/Save/Bookmark
 Dodaj do Facebook`a
PDF
Drukuj
 
UWAGA! Nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych Spisu Powszechnego NSP 2021

1-254161Na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 r. o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2021 r. (Dz.U. poz.1775, z późn. zm.) - zwany dalej NSP 2021 Gminny Komisarz Spisowy w Borzęcinie ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych wykonujących czynności w ramach prac spisowych związanych z przeprowadzeniem na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w 2021 r. spisu powszechnego NSP 2021.

NSP 2021 jest przeprowadzany w terminie od dnia 1 kwietnia do dnia 30 czerwca 2021 r., według stanu na dzień 31 marca 2021 r., godz. 24.00.

Obecnie procesowana jest zmiana do wyżej wymienionej ustawy wydłużająca czas trwania spisu do 30 września 2021 r.  (i co za tym idzie okres pracy rachmistrzów spisowych do 30 września 2021 r.).

Termin składania ofert: od dnia 1 lutego 2021 r. do dnia 9 lutego 2021 r.

Kandydat na rachmistrza spisowego powinien spełniać następujące warunki:

- mieć ukończone 18 lat,
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
- posiadać co najmniej średnie wykształcenie,
- posługiwać się językiem polskim w mowie i piśmie,
- nie być skazanym prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.


Informacje ogólne

1. Dane kandydatów na rachmistrzów spisowych będą rejestrowane w Systemie Ewidencji Rachmistrzów (SER) przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy w Borzęcinie. Kandydat na rachmistrza spisowego, którego dane zostaną zarejestrowane w SER, otrzyma login do aplikacji e-learning. Na wskazany w ofercie adres e-mail zostanie wysłane hasło umożliwiające dostęp do aplikacji e-learning.
2. Na podany w ofercie adres e-mail kandydata będą przekazywane informacje o terminie i formie szkolenia, którego ukończenie z wynikiem pozytywnym będzie warunkiem koniecznym do uzyskania możliwości kwalifikacji na rachmistrza spisowego.
3. Kandydat na rachmistrza powinien zapoznać się z materiałami informacyjnymi i szkoleniowymi dostępnymi w aplikacji e-learning. Kandydat na rachmistrza zobligowany jest do wzięcia udziału w szkoleniu przeprowadzanym w trybie zdalnym. Szkolenia obejmować będą część teoretyczną oraz część praktyczną. Egzamin kandydata na rachmistrza spisowego, przeprowadzany po szkoleniu, będzie realizowany za pomocą aplikacji e-learning. Kandydat podczas szkolenia i egzaminu będzie posługiwał się własnym urządzeniem z dostępem do Internetu (rekomendujemy laptop, komputer, tablet). Kandydat, który nie weźmie udziału w całości szkolenia, nie będzie mógł przystąpić do egzaminu kończącego szkolenie.
4. Kandydaci, którzy uzyskają pozytywny wynik z egzaminu (co najmniej 60% poprawnych odpowiedzi), zostaną wpisani na listę osób zakwalifikowanych do pełnienia roli rachmistrza. O kolejności na liście decydować będzie najwyższa liczba punktów uzyskanych na egzaminie przez kandydatów z danej gminy (jako pierwsze kryterium) oraz najkrótszy czas, w jakim został napisany test, w przypadku takiej samej liczby uzyskanych punktów (jako drugie kryterium). Na liście będą zamieszczone przy każdym z kandydatów wyniki obu tych kryteriów.
5. Kandydaci, którzy uzyskają najwyższe miejsce na liście, zostaną powołani na rachmistrzów spisowych (w liczbie adekwatnej do potrzeb), a następnie podpiszą umowę zlecenia z dyrektorem Urzędu Statystycznego w Krakowie – jako Zastępcą Wojewódzkiego Komisarza Spisowego. Pozostali kandydaci z listy stanowić będą rezerwę, na wypadek konieczności powołania kolejnych rachmistrzów spisowych.
6. Bezpośrednio po zakończeniu egzaminu, kandydatowi na rachmistrza zostanie wyświetlony w aplikacji e-learning komunikat o liczbie uzyskanych punktów oraz o zdaniu lub niezdaniu egzaminu. Kandydat będzie miał prawo do wglądu do swojego testu.
7. Kandydat, po powołaniu na rachmistrza spisowego, zobowiązany będzie do przesłania za pośrednictwem aplikacji e-learning danych niezbędnych do zawarcia umowy zlecenia oraz zdjęcia do identyfikatora, które powinno spełniać określone wymagania:

a) jednolite tło, oświetlone, pozbawione cieni i elementów ozdobnych oraz innych osób,
b) format pliku – JPG,
c) rozmiar rzeczywisty zdjęcia – 23x30 mm, co odpowiada: 
- przy rozdzielczości 300 dpi, rozmiarowi 272x354 pixeli,
- przy rozdzielczości 600 dpi, rozmiarowi 543x709 pixeli.

Do głównych zadań rachmistrza spisowego należeć będzie:

1.  Przeprowadzenie wywiadów bezpośrednich lub telefonicznych, w zależności od aktualnej sytuacji związanej z epidemią COVID-19, z wykorzystaniem urządzenia mobilnego wyposażonego w oprogramowanie do przeprowadzenia spisu (interaktywną aplikację formularzową);
2. Zebranie danych według ustalonej metodologii i zgodnie z kluczem pytań w aplikacji formularzowej;
3. Przejęcie części zadań innych rachmistrzów spisowych w sytuacjach awaryjnych, np. gdy zmniejszy się liczba rachmistrzów w gminie (z powodu rezygnacji, zachorowań itp.) lub będzie zagrożone dotrzymanie terminu realizacji spisu.

Przy składaniu oferty kandydata na rachmistrza spisowego można skorzystać z formularza (druk do pobrania), zawierającego:

1. dane osobowe i kontaktowe:

a) imię (imiona) i nazwisko,
b) datę urodzenia,
c) adres zamieszkania,
d) numer telefonu,
e) adres e-mail;

2. oświadczenie o:

a) niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwa skarbowe;
b) posiadaniu co najmniej średniego wykształcenia;
c) znajomości języka polskiego w mowie i w piśmie;
d) świadomości odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.

Składanie ofert:

1. Kandydat na rachmistrza spisowego w NSP 2021 może składać dokumenty osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Borzęcinie lub za pośrednictwem: platformy ePUAP albo operatora pocztowego (w tym m.in. Poczty Polskiej, firm kurierskich).
2. O dacie wpływu dokumentów decyduje:

a) w przypadku osobistego złożenia dokumentów w urzędzie lub doręczenia ich za pośrednictwem kuriera – data dostarczenia do urzędu,
b) w przypadku wysłania dokumentów pocztą elektroniczną na skrzynkę e-mailową urzędu wskazaną w ogłoszeniu – data wprowadzenia zgłoszenia do środka komunikacji elektronicznej nadawcy (data wysłania wiadomości e-mail),
c) w przypadku wysłania dokumentów poprzez platformę ePUAP – data wysłania zgłoszenia przez nadawcę, która powinna być równoznaczna z datą wpływu na urzędową skrzynkę na ePUAP (pojawienie się zgłoszenia w systemie teleinformatycznym),
d) w przypadku przesłania dokumentów Pocztą Polską – data stempla pocztowego.

3. Oferty kandydatów złożone po terminie lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
4. Więcej informacji na temat spisu można znaleźć na stronie internetowej urzędu gminy oraz w Gminnym Biurze Spisowym w Borzęcinie – nr tel.: 14 68 46 370, w. 33, 23, 26, 14 6846 107, e‑mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .


Gminny Komisarz Spisowy

Janusz Kwaśniak
Wójt Gminy Borzęcin

Share/Save/Bookmark
 Dodaj do Facebook`a
PDF
Drukuj
 
Chcesz rozliczyć PIT w urzędzie? Umów się na konkretny termin. Bezpiecznie i bez kolejek

unnamed copyJuż 15 lutego Krajowa Administracja Skarbowa udostępni w usłudze Twój e-PIT zeznania podatkowe większości podatników. 85% z nich rozliczy się przez Internet z domu. Osoby, które będą chciały skonsultować tegoroczne rozliczenia osobiście w urzędzie skarbowym KAS zaprasza do rezerwacji wizyty na www.podatki.gov.pl. Wizyty nie trzeba umawiać, aby zostawić dokument w urnie (bez potwierdzenia odbioru) lub otrzymać potwierdzenie na kopii w punkcie podawczym.

15 lutego KAS udostępni w usłudze Twój e-PIT zeznania PIT większości podatników do akceptacji. Nadal też będzie można samodzielnie wypełnić zeznanie przy użyciu systemu e-Deklaracje. Od kilku lat dla większości podatników rozliczenie PIT to formalność załatwiana elektronicznie, z domu. 85 proc. z nich składa zeznanie przez Internet, bez wizyty w urzędzie skarbowym. Pozostaje jednak grupa podatników, która wybierze osobistą wizytę w urzędzie skarbowym, np. po to by uzyskać więcej informacji nt. ulg. Te osoby KAS zaprasza do umówienia wizyty poprzez stronę internetową urzędu lub na www.podatki.gov.pl. Umówienie wizyty pozwala szybko i komfortowo załatwić sprawy w urzędzie, bez kolejek i z zachowaniem środków bezpieczeństwa. System rezerwacji jest przyjazny i wymaga tylko kilku „kliknięć” (zobacz film):

- wybór właściwego urzędu i sprawy do załatwienia,
- wybór daty i godziny wizyty,
- podanie danych osobowych.

Potwierdzenie terminu wizyty system wyśle na podany adres e-mail. Będzie w nim też wskazane konkretne stanowisko/pokój.

Share/Save/Bookmark
 Dodaj do Facebook`a
PDF
Drukuj
 
Od poniedziałku, 1 lutego br. Urząd Gminy Borzęcin wznawia bezpośrednią obsługę interesantów

pio copyWójt Gminy Borzęcin uprzejmie informuje, że z dniem 1 lutego br. tj. poniedziałek przywraca się funkcjonowanie Punktu Obsługi Interesanta w budynku Urzędu Gminy Borzęcin. Punkt będzie czynny codziennie w godzinach pracy Urzędu. W punkcie tym można uzyskać wszelkie niezbędne informacje, pobrać i wypełnić wnioski w sprawach administracyjnych, złożyć podania i wnioski (dziennik podawczy).
Obsługa Interesantów w Urzędzie Gminy Borzęcin odbywać się będzie przy zachowaniu wszelkich rygorów w zakresie warunków sanitarno-epidemicznych.

UWAGA!!!

1. Do Urzędu Gminy Borzęcin można wejść i przebywać w obiekcie w maseczce lub przesłonie zakrywającej usta i nos.
2. Przy Punkcie Obsługi Interesanta znajduje się stacja, gdzie należy zdezynfekować dłonie płynem dezynfekcyjnym i pobrać jednorazowe rękawiczki.
3. W Urzędzie należy bezwzględnie przestrzegać dystansu między petentami wynoszącego 1,5 m.
4. Po załatwieniu sprawy rękawiczki należy wrzucić do oznaczonego pojemnika.

W dalszym ciągu zaleca się formę kontaktu telefonicznego i elektronicznego z poszczególnymi referatami i stanowiskami pracy tutejszego Urzędu. Pamiętajmy, że większość spraw można załatwić w trybie elektronicznym (za pośrednictwem platformy ePUAP), a druki wniosków można pobierać ze strony internetowej: www.borzecin.pl.

Janusz Kwaśniak
Wójt Gminy Borzęcin

Share/Save/Bookmark
 Dodaj do Facebook`a
PDF
Drukuj
 
Gmina Borzęcin laureatem Ogólnopolskiego Rankingu Gmin i Powiatów

Laureat Rankingu ZPP 2020Związek Powiatów Polskich w czwartek, 21 stycznia br. ogłosił wyniki Ogólnopolskiego Rankingu Gmin i Powiatów. Na listach, w sześciu klasyfikowanych kategoriach: powiaty do 60 tys. mieszkańców, powiaty do 120 tys. mieszkańców, powiaty powyżej 120 tys. mieszkańców, miasta na prawach powiatu, gminy miejskie i miejsko-wiejskie oraz gminy wiejskie znalazło się 74 laureatów. W kategorii gmin wiejskich, Gmina Borzęcin została sklasyfikowana na 7. miejscu wśród 1523 gmin wiejskich w Polsce, ex equo z Gminą Ustka.

Dokonując oceny, jury konkursu wybrało najlepsze, najbardziej rozwojowe samorządy. Kolejność na liście wyróżnionych uzależniona była od wyników osiąganych przez samorząd oraz od zrealizowanych w 2020 roku działań. Oceniając JST, eksperci ZPP wydawali opinię według kryteriów ujętych w dziesięciu grupach tematycznych, takich jak: działania proinwestycyjne i prorozwojowe; rozwiązania poprawiające jakość obsługi mieszkańca oraz funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego; rozwój społeczeństwa informacyjnego; rozwój społeczeństwa obywatelskiego; umacnianie systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji; promocja rozwiązań z zakresu ochrony zdrowia i pomocy społecznej; wspieranie działań na rzecz gospodarki rynkowej; promocja rozwiązań ekoenergetycznych i proekologicznych; współpraca krajowa i międzynarodowa oraz działania promocyjne.

Lista laureatów w kategorii gmin wiejskich przedstawia się następująco:

1. Gmina Chełmiec - honorowy tytuł „Dobry Polski Samorząd 2020
2. Gmina Wielka Wieś
3. Gmina Kobylnica
4. Gmina Tomaszów Lubelski
5. Gmina Korzenna
6. Gmina Zabierzów
7. Gmina Borzęcin ex equo Gmina Ustka
8. Gmina Zgorzelec
9. Gmina Postomino
10. Gmina Ruda-Huta

Związek Powiatów Polskich opublikował także listę zdobywców tytułu „Super Powiat” i „Super Gmina” za rok 2020. W tej kategorii sklasyfikowano: Powiat Augustowski, Powiat Bielski (śląskie), Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski, Powiat Ostródzki, Powiat Poznański, Powiat Raciborski, Miasto Legnica, Miasto Stronie Śląskie oraz Gminę Wielka Wieś. Tytuły te przyznawane są w sytuacji, w której dany samorząd uzyskał największy procentowy udział realizacji wszystkich kategorii zawartych w Ogólnopolskim Rankingu Gmin i Powiatów.

Share/Save/Bookmark
 Dodaj do Facebook`a
PDF
Drukuj
 
Helenka z Przyborowa pierwszym dzieckiem urodzonym w Małopolsce w 2021 roku

DSC 0180Helenka Siemińska, córka Ilony i Karola z Przyborowa jest pierwszym dzieckiem urodzonym w gminie Borzęcin i w Małopolsce w 2021 roku. Przywitała świat 1 stycznia, minutę po północy. Helenka urodziła się w Szpitalu Położniczo – Ginekologicznym Medikor w Nowym Sączu. W momencie urodzenia ważyła 3190 gram i mierzyła 54 cm. Jak przyznają zgodnie dumni rodzice, Helenka jest zdrowym i bardzo grzecznym dzieckiem. Na narodziny dziewczynki czekało jej starsze rodzeństwo - dziewięcioletnia Ola i pięcioletnia Zosia, które cieszą się małą siostrzyczką.

W dniu 26 stycznia br. szczęśliwą rodzinę odwiedzili: Janusz Kwaśniak – wójt gminy Borzęcin oraz Katarzyna Ciochoń – kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, którzy w imieniu samorządu złożyli rodzicom gratulacje i serdeczne życzenia oraz przekazali okazjonalne upominki.

– Narodziny dziecka, to zawsze wielkie wydarzenie dla całej rodziny. A jeśli jeszcze przychodzi na świat jako pierwsze w Nowym Roku, to okoliczność ta zapada wszystkim w pamięć – mówi Janusz Kwaśniak, wójt gminy Borzęcin. – Rodzicom Pierwszego Mieszkańca Gminy Borzęcin, Powiatu Brzeskiego i Małopolski serdecznie gratuluję i życzę, aby w nowym składzie stanowili zawsze szczęśliwą rodzinę. Dużo zdrowia, miłości, ciepła, radości i wielu niezapomnianych chwil.

Helenka otrzymała od samorządu gminy Borzęcin w prezencie okolicznościowy bon w wysokości 2 tysięcy złotych oraz Baśnie Hansa Christiana Andersena z dedykacją, jej siostry słodycze, a mama bukiet kwiatów.

Share/Save/Bookmark
 Dodaj do Facebook`a
PDF
Drukuj
 
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Krakowie informuje...

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Krakowie podaje do publicznej wiadomości wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa.

1. Przedmiotem sprzedaży są nieruchomości rolne, niezabudowane położone w obrębie ŁĘKI (0003), gmina Borzęcin powiat brzeski , woj. małopolskie. Pełna treść ogłoszenia dostępna TUTAJ

2. Przedmiotem sprzedaży są nieruchomości rolne, niezabudowane położone w obrębie BORZĘCIN (0002), gmina Borzęcin powiat brzeski, woj. małopolskie. Pełna treść ogłoszenia dostępna TUTAJ

Share/Save/Bookmark
 Dodaj do Facebook`a
PDF
Drukuj
 
Informacja Komisariatu Policji w Szczurowej dotycząca działań priorytetowych w Przyborowie i w Borzęcinie

Działania priorytetowe w miejscowości Przyborów w okresie od stycznia do lipca 2021 roku będą ukierunkowane głównie na wykroczenia związane z spożywaniem alkoholu oraz innymi wykroczeniami porządkowymi (w szczególności żebractwo, zaśmiecanie miejsc publicznych) w rejonie sklepu „Groszek" oraz budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Przyborowie, zwłaszcza w godzinach popołudniowo- wieczorowych. Działania te ukierunkowane są na eliminacje zdarzeń społecznie nie pożądanych.

Działania priorytetowe w miejscowości Borzęcin w okresie od stycznia do lipca 2021 będą ukierunkowane głównie na wykroczenia związane z spożywaniem alkoholu oraz zaśmiecaniem terenu w rejonie sklepu „Przy Moście", zwłaszcza w godzinach popołudniowo - wieczorowych. Działania te ukierunkowane są na eliminacje zdarzeń społecznie nie pożądanych.

Dzielnicowy
sierż. Rafał Kłusek
Posterunek Policji w Szczurowej
tel. 47 8321 455

Share/Save/Bookmark
 Dodaj do Facebook`a
PDF
Drukuj
 
UWAGA! Przetargi na sprzedaż nieruchomości gruntowych pod zabudowę mieszkalną - jednorodzinną w Borzęcinie

Przechwytywanie123Wójt Gminy Borzęcin na podstawie art. 28 ust. 1 i 2, art. 38 ust. 1 i 2,art. 39 ust. 1, art. 40 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r., o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 65 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1490) ogłasza drugi przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości gruntowej stanowiącej własność gminy Borzęcin.

Przedmiotem sprzedaży jest niezabudowana nieruchomość gruntowa, w skład której wchodzą między innymi działki oznaczone w ewidencji gruntów i budynków numerami:

1. 6903/12 o powierzchni 0,1204 ha,
2. 6903/13 o powierzchni 0,1046 ha,
3. 6903/14 o powierzchni 0,1454 ha,
4. 6903/15 o powierzchni 0,1496 ha,
5. 6903/4 o powierzchni 0,1022 ha,

stanowiąca własność gminy Borzęcin, położona w obrębie Borzęcin, dla której w Sądzie Rejonowym w Brzesku prowadzona jest księga wieczysta nr TR1B/000047913/3.

Link do geoportalu dostępny TUTAJ

Opis nieruchomości

Przedmiotowe działki powstały w wyniku podziału działki ewidencyjnej nr 6903. Mają kształty regularne zbliżone do prostokątów i trapezów. Zlokalizowane są we wschodniej części miejscowości Borzęcin na tzw. osiedlu „Działki”– za aktualną zabudową w stronę Czarnawy, w odległości około 1,5 km od centrum wsi i około 18 km od centrum Brzeska. Dla terenu została wydana decyzja o warunkach zabudowy RPG. 6730.712019 z 30 sierpnia 2019 r., z przeznaczeniem pod zabudowę mieszkalną – jednorodzinną. W zasięgu nieruchomości znajduje się uzbrojenie sieciami infrastruktury technicznej: energetycznej, gazowej i wodociągowej.

Share/Save/Bookmark
 Dodaj do Facebook`a
PDF
Drukuj
 
Portal samorzad.pap.pl: Wyniki Ogólnopolskiego Rankingu Gmin i Powiatów. Gmina Borzęcin na 7. miejscu w Polsce

Ranking ZPPZwiązek Powiatów Polskich ogłosił w czwartek wyniki Ogólnopolskiego Rankingu Gmin i Powiatów. Na listach znalazło się 74 laureatów. W kategorii gmin wiejskich, Gmina Borzęcin została sklasyfikowana na 7. miejscu w Polsce.

Ten bezpłatny i dobrowolny konkurs organizowany jest przez Związek Powiatów Polskich. Laureaci typowani są w podziale na: powiaty do 60 tys. mieszkańców; powiaty od 60 do 120 tys. mieszkańców; powiaty powyżej 120 tys. mieszkańców; miasta na prawach powiatu; gminy miejskie i miejsko-wiejskie oraz gminy wiejskie.

Oceniając JST, eksperci ZPP wydają opinię według wielu kryteriów ujętych w dziesięciu grupach tematycznych takich jak: działania proinwestycyjne i prorozwojowe; rozwiązania poprawiające jakość obsługi mieszkańca oraz funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego; rozwój społeczeństwa informacyjnego; rozwój społeczeństwa obywatelskiego; umacnianie systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji; promocja rozwiązań z zakresu ochrony zdrowia i pomocy społecznej; wspieranie działań na rzecz gospodarki rynkowej; promocja rozwiązań ekoenergetycznych i proekologicznych; współpraca krajowa i międzynarodowa; działania promocyjne.

Kolejność na liście wyróżnionych uzależniona jest od wyników osiąganych przez samorząd oraz od zrealizowanych działań.

Związek Powiatów Polskich opublikował także listę zdobywców tytułu Super Powiat i Super Gmina za rok 2020. Tytuły te przyznawane są w sytuacji, w której dany samorząd uzyskał największy procentowy udział realizacji wszystkich kategorii zawartych w Ogólnopolskim Rankingu Gmin i Powiatów prowadzonym przez Związek Powiatów Polskich.

Poniżej przedstawiamy listę laureatów w podziale na poszczególne rodzaje jednostek samorządu terytorialnego.

Gminy wiejskie:

1. Gmina Chełmiec honorowy tytuł Dobry Polski Samorząd 2020
2. Gmina Wielka Wieś
3. Gmina Kobylnica
4. Gmina Tomaszów Lubelski
5. Gmina Korzenna
6. Gmina Zabierzów
7. Gmina Borzęcin ex equo Gmina Ustka
8. Gmina Zgorzelec
9. Gmina Postomino
10. Gmina Ruda-Huta

Share/Save/Bookmark
 Dodaj do Facebook`a
PDF
Drukuj
 
Ruszyły konsultacje projektu Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej

Do 15 lutego 2021 roku w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi potrwa I etap konsultacji projektu Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej. Zapraszamy do zapoznania się z tym projektem i zgłaszania uwag.

Jak zgłosić uwagi?

Każdy zainteresowany ma możliwość zapoznania się z projektem PS dla WPR i zgłoszenia swojego stanowiska poprzez specjalny formularz. Dokumenty te dostępne są na stronie: www.gov.pl/web/wprpo2020/konsultacje-spoleczne-planu-strategicznego-dla-wpr .

Cel konsultacji projektu PS dla WPR

Propozycje rozwiązań przedstawione w projekcie Planu Strategicznego dla WPR zostały wypracowane w trakcie prac zespołów skupiających środowiska eksperckie, zaangażowane do oceny stanu oraz zidentyfikowania najistotniejszych potrzeb i wypracowania sposobu ich realizacji.

Zgłoszone uwagi pomogą w wypracowaniu rozwiązań, które będą szansą dla Polski w kształtowaniu przyszłych instrumentów interwencji. Ułatwią dostosowywanie ich do krajowych uwarunkowań, przy jednoczesnym kształtowaniu zasad i warunków dostępu do wsparcia.

Share/Save/Bookmark
 Dodaj do Facebook`a
PDF
Drukuj
 
Bezpłatne kody Legimi w Gminnej Bibliotece Publicznej w Borzęcinie

PLAKAT NA F

Legimi - tysiące ebooków do czytania za darmo na czytnikach, tabletach i smartfonach. Możliwość otrzymania kodu mają wyłącznie czytelnicy posiadający ważną kartę biblioteczną oraz mający uregulowane należności i zobowiązania wobec Biblioteki. Kod dostępu może zostać wydany także po założeniu nowego konta bibliotecznego.
W celu odbioru kodu dostępu do aplikacji Legimi należy zgłosić się osobiście do GBP w Borzęcinie, bądź jednej z jej filii bibliotecznych w Bielczy lub Przyborowie do końca stycznia.

Przyjdź i odbierz darmowy kod dostępu, który będzie ważny przez 30 dni od aktywacji. Pamiętaj, kod musi być aktywowany w miesiącu, w którym został pobrany, w przeciwnym wypadku – wygasa. Liczba kodów jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń z zachowaniem zasady, że jeden kod dostępu wydawany jest osobie zgłaszającej się osobiście po jego odbiór.

Jak korzystać z Legimi?

1. Załóż konto w serwisie Legimi na stronie https://www.legimi.pl/rajska.
2. Podaj otrzymany kod dostępu.
3. Pobierz darmową aplikację Legimi na swoje urządzenie, zaloguj się i czytaj bez ograniczeń! Otrzymujesz nieograniczony dostęp do e-booków w aplikacjach Legimi na okres jednego miesiąca od daty aktywowania kodu.
4. Jeśli potrzebujesz pomocy technicznej napisz: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub zajrzyj na stronę https://support.legimi.com/hc/pl.

Share/Save/Bookmark
 Dodaj do Facebook`a
PDF
Drukuj
 
Informacja dla Rolników: Zwrot podaktu akcyzowego w 2021 roku

akcyza-765x510Każdy rolnik, który chce odzyskać część pieniędzy wydanych na olej napędowy używany do produkcji rolnej powinien zbierać faktury VAT:

• w terminie od 1 lutego 2021 r. do 1 marca 2021 r. należy złożyć odpowiedni wniosek do wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, w zależności od miejsca położenia gruntów rolnych wraz z fakturami VAT stanowiącymi dowód zakupu oleju napędowego w okresie od 1 sierpnia 2020 r. do 31 stycznia 2021 r.,
• w terminie od 2 sierpnia 2021 r. do 31 sierpnia 2021 r. należy złożyć odpowiedni wniosek do wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, w zależności od miejsca położenia gruntów rolnych wraz z fakturami VAT stanowiącymi dowód zakupu oleju napędowego w okresie od 1 lutego 2021 r. do 31 lipca 2021 r. w ramach limitu zwrotu podatku określonego na 2021 r.

Zwrotu udziela się na podstawie:

• faktur zakupu oleju napędowego,
• dokumentu wydanego przez kierownika biura powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa zawierający informację o liczbie dużych jednostek przeliczeniowych bydła będącego w posiadaniu producenta.

Limit zwrotu podatku akcyzowego w 2021 r. wynosi:
100,00 zł * ilość ha użytków rolnych
oraz
30,00 zł * średnia roczna liczba dużych jednostek przeliczeniowych bydła.

Pieniądze wypłacane będą w terminach:
- 30 kwietnia 2021 r. w przypadku złożenia wniosku w pierwszym terminie,
- 29 października 2021 r. w przypadku złożenia wniosku w drugim terminie.

Prosimy o podanie we wniosku numeru rachunku bankowego w celu ułatwienia przekazania zwrotu podatku akcyzowego.

pdfWNIOSEK o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej871.24 KB

pdfWniosek do Kierownika Biura Powiatowego ARiMR w Brzesku 213.94 KB

Share/Save/Bookmark
 Dodaj do Facebook`a
PDF
Drukuj
 
Komunikat dotyczący udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej, poradnictwa obywatelskiego

darmowa-pomoc-prawna-bezplatne-porady-prawne1Szanowni Państwo,

W trosce o bezpieczeństwo mieszkańców Powiatu Brzeskiego oraz wykonawców udzielających nieodpłatnej pomocy prawnej, świadczących nieodpłatne poradnictwo obywatelskie [podstawa prawna art. 28a ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej (Dz. z 2020 r., poz. 2232)]

zawiesza się udzielanie porad osobiście
w okresie od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.01.2021 r.

Porady prawne i obywatelskie będą udzielane telefonicznie lub z wykorzystaniem poczty elektronicznej oraz poza lokalem punktu, w godzinach trwania dyżurów (zgodnie z wykazem dyżurów).

Aby uzyskać pomoc należy umówić się dzwoniąc pod numer tel. 14 300 02 78 w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Brzesku tj. 7:30-15:30. Osoba potrzebująca pomocy pod tym samym numerem telefonu uzyska niezbędne informacje w zakresie organizacji udzielania porad.

Beneficjent nie jest zobowiązany do złożenia pisemnego oświadczenia, że nie jest w stanie ponieść kosztów odpłatnej pomocy prawnej, a osoba fizyczna – przedsiębiorca nie musi składać oświadczenia o niezatrudnianiu innych osób w ciągu ostatniego roku.

Po udzielonej nieodpłatnej pomocy prawnej lub świadczonym nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim istnieje możliwość przekazania anonimowej opinii o udzielonej pomocy pod numerem tel. 14 300 02 78 lub na adres poczty elektronicznej ( Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ) lub listownie, bezpośrednio do komórki organizacyjnej Starostwa Powiatowego w Brzesku obsługującej pod względem organizacyjno-technicznym zadanie (Wydział Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Brzesku, ul. Głowackiego 51 32-800 Brzesko).

Share/Save/Bookmark
 Dodaj do Facebook`a
PDF
Drukuj
 
UWAGA! Informacja o możliwości skorzystania z bezpłatnego transportu na szczepienia przeciwko wirusowi SARS-CoV-2 w Gminie Borzęcin

szczepimy sie25 stycznia rozpocznie się akcja szczepień przeciw COVID-19 osób zakwalifikowanych do grupy pierwszej. Należą do niej seniorzy powyżej 60 lat - w kolejności, zaczynając od najstarszych, pensjonariusze domów pomocy społecznej i zakładów opiekuńczo-leczniczych, pielęgnacyjno-opiekuńczych i innych miejsc stacjonarnego pobytu.
Aby pomóc osobom, które zdecydowały się na szczepienie, ale samodzielnie nie będą mogły dotrzeć do punktu szczepień, w tym osobom niepełnosprawnym, Urząd Gminy Borzęcin zapewnia bezpłatny transport do najbliższego miejscu zamieszkania punktu szczepień. Dowóz do punktów szczepień organizowany będzie z zachowaniem wszelkich środków ostrożności.

W dniu 15 stycznia (piątek) w Urzędzie Gminy Borzęcin uruchomiono numer telefonu, pod którym zarejestrowani na szczepienie Mieszkańcy będą mogli zgłaszać chęć skorzystania z dowozu. Dedykowany numer telefonu: /14/ 68 46 109 – numer bezpośredni oraz /14/ 68 46 370 wew. 26 będą czynne w godzinach pracy Urzędu Gminy:
- poniedziałek 8:00-17:00,
- wtorek – czwartek 7:30-15:30,
- piątek: 7:30-14:30.

Koordynatorem akcji transportu na szczepienia jest Pani Małgorzata Ligara, inspektor ds. OC w Urzędzie Gminy Borzęcin.

Pod wskazanymi wyżej numerami telefonów można uzyskać szczegółowe informacje dotyczące dowozu oraz umówić się na konkretny termin (dzień i godzina). Aby organizacja dowozu przebiegała sprawnie prosimy o zapisywanie się na bezpłatny transport co najmniej z jednodniowym wyprzedzeniem, a najlepiej zaraz po ustaleniu terminu w punkcie szczepień.

Wsparcie w postaci transportu przeznaczone jest dla osób:

- posiadających aktualne orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu znacznym o kodzie R lub N lub odpowiednio I grupę z w/w schorzeniami,

- mających trudności z dostępem do punktu szczepień (np. osoby starsze niemające możliwości samodzielnego dojazdu do punku szczepień).

Rejestracja na szczepienia dla seniorów, którzy skończyli 80 lat, potrwa do 21 stycznia. Natomiast osoby, które skończyły 70 lat będą mogły rejestrować się na szczepienia od 22 stycznia. Z kolei 25 stycznia rozpoczną się szczepienia dla zarejestrowanych seniorów. Stopniowo szczepionka przeciw COVID-19 będzie udostępniana kolejnym grupom wiekowym i zawodowym.

Punkty szczepień na terenie Gminy Borzęcin

1. NZOZ „ReMed” w Borzęcinie, Borzęcin 87b, 32-825 Borzęcin, telefon: 14 68 46 009 czynny od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-18:00.

Aby zarejestrować się na szczepienie należy:

1. Zadzwonić na całodobową i bezpłatną infolinię – 989. Można tam zadzwonić osobiście lub poprosić kogoś bliskiego z rodziny. Do zapisu wystarczy numer PESEL oraz numer telefonu komórkowego. Podczas rejestracji trzeba wybrać dokładny termin oraz miejsce szczepienia. Następnie na podany numer zostanie wysłany SMS z potwierdzeniem umówienia wizyty na szczepienie. W ten sposób można zarejestrować swoich dziadków lub rodziców.

lub

2. Zarejestrować się elektronicznie poprzez e-Rejestrację dostępną na pacjent.gov.pl. W tym wypadku system zaproponuje pięć dostępnych terminów w punktach szczepień, które znajdują się blisko adresu zamieszkania. Jeśli żaden z proponowanych terminów lub lokalizacji nie będzie pasował, można skorzystać z dostępnej wyszukiwarki, która wskaże dogodną datę i lokalizację. Niekoniecznie musi to być miejsce zamieszkania. Można zaszczepić się w innym mieście. Zaraz po dokonaniu rezerwacji, osoba otrzyma powiadomienie SMS, a następnie przypomnienie o szczepieniu dzień przed planowanym terminem

lub

3. Skontaktować się z najbliższym punktem szczepień. Na terenie Gminy Borzęcin szczepienia realizowane będą przez NZOZ „ReMed”, Borzęcin 87b, 32-825 Borzęcin, telefon: (14) 68 46 009 - od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-18:00. Dane teleadresowe punktów szczepień w całej Polsce dostępne są na stronie: https://www.gov.pl/web/szczepimysie/malopolskie oraz https://www.gov.pl/web/szczepimysie/mapa-punktow-szczepien#/

Aby uzyskać więcej informacji w temacie szczepień przeciw COVID-19 zachęcamy do skorzystania z poniższych źródeł:

1. Procedura szczepień krok po kroku - https://www.gov.pl/web/szczepimysie/narodowy-program-szczepien-przeciw-covid-19

2. Bezpłatna i całodobowa infolinia przeznaczona dla obywateli, którzy chcą dowiedzieć się więcej na temat szczepień przeciwko COVID-19. Uzyskanie informacji o tematach związanych ze szczepieniami przeciw COVID-19 możliwie jest w języku polskim, angielskim, ukraińskim oraz rosyjskim. Numer telefonu infolinii: 989. Dla dzwoniących z zagranicy i operatorów nieobsługujących numerów specjalnych: +48 22 62 62 989.

Share/Save/Bookmark
 Dodaj do Facebook`a
PDF
Drukuj
 
Wójt Gminy Borzęcin ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze ds. drogownictwa

unnamed copy copy copy copyWójt Gminy Borzęcin ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze ds. drogownictwa.

I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Borzęcin, 32-825 Borzęcin 583 G.

II. Określenie stanowiska urzędniczego, na które odbywa się nabór:
1. Nazwa stanowiska: podinspektor ds. drogownictwa.
2. Wymiar czasu pracy: pełny etat - 40 godzin tygodniowo.

III. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
2) osoba nie posiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem,
7) wykształcenie minimum średnie i 3 letni staż pracy na podobnym stanowisku,
8) znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku, a w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy z dnia 21 marca 1985. o drogach publicznych, rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom, przepisów wykonawczych do wymienionych ustaw, Kodeksu postępowania administracyjnego.

docPełna treść ogłoszenia dostępna TUTAJ49 KB

Share/Save/Bookmark
 Dodaj do Facebook`a
PDF
Drukuj
 
Zgłoś Bohaterów Społecznego Zaangażowania! Ruszył nabór wniosków w Konkursie o tytuł „Dobroczyńca Roku"

3bfbdc5944974219704a86af5c5c661d1W Polsce jest wiele firm, które samodzielnie lub we współpracy z organizacjami pozarządowymi, realizują wartościowe projekty społeczne, angażując się przy tym całym sercem. Warto, aby dowiedziała się o nich cała Polska. Od 11 stycznia 2021 roku organizacje pozarządowe mogą zgłaszać firmy i fundacje korporacyjne do XXIV edycji Konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”. Kapituła nagrodzi w tym roku również firmy zaangażowane w przeciwdziałanie skutkom pandemii. Do kategorii specjalnej „Walka ze skutkami pandemii Covid-19”, mogą zgłaszać się firmy, koalicje firm i fundacje korporacyjne. Wnioski można składać od 11 stycznia do 8 lutego na stronie dobroczyncaroku.pl. Hasło tegorocznej edycji to Bohaterowie społecznego zaangażowania!

Każdy projekt firmy, który jest skutecznym pomysłem na czynienie dobra, mądrym wsparciem lub angażuje pracowników w wolontariat, ma szansę zostać nagrodzony przez Kapitułę. Na statuetkę mają szansę małe, średnie i duże firmy, realnie zaangażowane w projekty społeczne, począwszy od wspierania lokalnych inicjatyw, poprzez prowadzenie wolontariatu pracowniczego, działania na rzecz środowiska naturalnego, aż po finansowania dużych przedsięwzięć dobroczynnych.

W kategoriach Rozwój lokalny, Edukacja, Ekologia, Sport, Zdrowie, Pomoc społeczna mogą być zgłaszane przedsiębiorstwa prywatne, państwowe i fundacje utworzone przez firmy, działające na terenie Polski. Zgłoszenia mogą być przesłane wyłącznie przez organizacje pozarządowe.

Wystarczy przeczytać regulamin i wypełnić elektroniczny wniosek zgłoszeniowy na stronie wniosek.dobroczyncaroku.pl Każde zgłoszenie zostanie ocenione przez ekspertów. To oni wskażą najlepsze zgłoszenia, a spośród nich Kapituła Konkursu wybierze laureatów.

Share/Save/Bookmark
 Dodaj do Facebook`a
PDF
Drukuj
 
OSP Przyborów z nowym sprzętem

DSC 9548Kolejna dotacja z Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości trafiła do gminy Borzęcin. Dzięki przyznanemu dofinansowaniu w kwocie 30 tysięcy złotych zakupiono niezbędne wyposażenie i sprzęt ratowniczy dla OSP Przyborów.

W ramach realizacji zadania pn. „Nabycie wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla Jednostki OSP Przyborów" zakupiono 6 nowych kompletów ubrań specjalnych w kolorze GOLD oraz sprzęt ratownictwa technicznego, w skład którego wchodzą: 3 podpory ratownicze Miko Rescue Tech PT 1200, łącznik podpór, sterownik podwójny prosty 8 bar, reduktor butlowy, poduszka SLK 14 o wymiarach 450 x 450 mm oraz wąż zasilający 8 bar o długości 10 m.

Koszt całkowity zrealizowanego przez Gminę Borzęcin przedsięwzięcia zamknął się kwotą 29 563,05 złotych brutto, z czego kwota 29 263,05 złotych stanowi dofinansowanie z Ministerstwa Sprawiedliwości w ramach Funduszu Sprawiedliwości, a kwota 300 złotych wkład własny Gminy Borzęcin.

W dniu 30 grudnia 2020 roku, z udziałem Marty Malec Lech, Członka Zarządu Województwa Małopolskiego odbyło się uroczyste przekazanie umundurowania i sprzętu jednostce OSP Przyborów.

Zadanie pn. „Nabycie wyposażenia i sprzętu ratownictwa dla Jednostki OSP Przyborów" zrealizowane zostało w ramach umowy o powierzenie realizacji zadań jednostce zaliczanej do sektora finansów publicznych ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej Funduszu Sprawiedliwości.

Dziękujemy Pani Marcie Malec-Lech, Członkowi Zarządu Województwa Małopolskiego za wsparcie Gminy Borzęcin oraz Jednostki OSP Przyborów w zakresie zakupu nowego wyposażenia.

Share/Save/Bookmark
 Dodaj do Facebook`a
PDF
Drukuj
 
<< pierwsza < poprzednia 81 82 83 84 85 86 87 następna > ostatnia >>

Strona 85 z 87
© 2011 Oficjalny Portal Gminy Borzęcin
designed by Mariusz Zawistowicz, Coded by Rafał Bakalarz

Zgodnie z Art.173 ust.4, pkt.3 informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym portalu, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów statystycznych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszych serwisów internetowych, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje politykę stosowania plików cookies.
polityka cookies.

Akceptuje cookies na tej stronie.

EU Cookie Directive Module Information